אחרי גרידה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ' זיידמן שלום, עשיתי בשבוע שעבר גרידה (לא בשאיבה מכיוון שהעברנו את הדגימה לבדיקת צ'יפ גנטי). לא קבלתי שום הנחיה להמשך, למעט לגבי נטילת אנטיביוטיקה. השאלות שלי הן מתי אני צריכה לעבור ביקורת? אני מאוד חוששת מהידבקויות שנגרמו כתוצאה מגרידה. אני מבינה שהבדיקה היעילה ביותר היא היסטרוסקופיה, אבל עברתי כבר לפני חצי שנה היסטרוסקופיה אבחנתית אח"כ ניתוחית להסרת פוליפ ואח"כ עוד היסטרו' לביקורת. לכן אני מעדיפה לא לעשות עוד היסטרו'. השאלה היא האם ניתן לעשות א.ס. תלת מימד? והאם ניתן יהיה לזהות הידבקויות אם נגרמו ופוליפים אם נוצרו? תודה-רבה ושבוע טוב.
בד"כ עוברים בדיקת ביקורת כעבור כשבועיים. ניתן לעשות א.ס. תלת מימד. לא ניתן יהיה לזהות הידבקויות אם נגרמו, אך אולי כן פוליפים אם נוצרו.