ביוץ בזמן הנקה

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

31/12/2013 | 22:08 | מאת: ענת

שלום, אני מניקה את ביתי בת השנה וחצי ועד כה לא חזר לי המחזור. אני מעוניינת להכנס להריון בחודשים הקרובים ולכן גמלתי אותה לאחרונה מהנקת לילה (הבנתי שבלילה ההשפעה ההורמונלית של ההנקה משמעותית יותר?) וכיום איני מניקה הרבה גם ביום. הייתי מעדיפה לא לעצור את ההנקה לגמרי אך יחד עם זאת הייתי רוצה להחזיר את הביוץ. בימים האחרונים אני מרגישה כמה דברים משונים- רגישות משמעותית בפתמות (כואב בזמן הנקה), לשון שורפת (כאילו שתיתי משהו חם מידי), והיום גם הפרשות, סליחה, כמו ג'לי. האם אלו סימנים של שינויים הורמונליים הקשורים בקבלת מחזור? והאם יש עוד משהו שעלי לעשות על מנת להשיב ביוץ?

לקריאה נוספת והעמקה

אלו לא בהכרח סימנים של שינויים הורמונליים הקשורים בקבלת מחזור. ככל שיחלוף יותר זמן ותניקי פחות הסיכוי שיחזור הביוץ עולה.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית