בנוגע לחוק ההפלה עד גיל 33

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

31/12/2013 | 13:48 | מאת: כועסת ולא מבינה

על מה ולמה צריך לממן לנשים עד גיל 33 הפלות?????? למה ולמה? למה לא עד גיל 22 או 23 ואחר כך שכל אחת תתמודד ותשמור כמו שצריך אם היא לא רוצה להיכנס להיריון. נראה לי ולעוד רבות וטובות שמעל גיל 23 זה כבר צריך להיות ממומן על ידי אותן נשים. איזה חוצפה. העיקר רוצים לגעת בעוגה של מטופלות פוריות מסכנות ואומללות שרוצות להיות אימהות. יש מצב לדבר עם שרת הבריאות שתשנה את החוק המגוחך הזה של ההפלות????? ממש מרתיח את הדם מרוב עצבים

לקריאה נוספת והעמקה

כמה שאת צודקת. הפסקות היריון מסיבות לא רפואיות -- כן? אמצעי מניעה למנוע פגיעה בפריון העתידי -- לא?

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית