בנוגע לחוק ההפלה עד גיל 33
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
על מה ולמה צריך לממן לנשים עד גיל 33 הפלות?????? למה ולמה? למה לא עד גיל 22 או 23 ואחר כך שכל אחת תתמודד ותשמור כמו שצריך אם היא לא רוצה להיכנס להיריון. נראה לי ולעוד רבות וטובות שמעל גיל 23 זה כבר צריך להיות ממומן על ידי אותן נשים. איזה חוצפה. העיקר רוצים לגעת בעוגה של מטופלות פוריות מסכנות ואומללות שרוצות להיות אימהות. יש מצב לדבר עם שרת הבריאות שתשנה את החוק המגוחך הזה של ההפלות????? ממש מרתיח את הדם מרוב עצבים
לקריאה נוספת והעמקה
כמה שאת צודקת. הפסקות היריון מסיבות לא רפואיות -- כן? אמצעי מניעה למנוע פגיעה בפריון העתידי -- לא?
(מספר מקשר)