תרומת ביצית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, רציתי לדעת אם תוכל לייעץ לי ולהסביר לי - אני אחרי 7 IVF חלקם עם הורמונים וחלקם ללא. כעת מופנית לתרומת ביצית. בממוגרפיה גילו שהגוש- שהיה קיים מ2009 ועשו עליו ביופסיה בזמנו שיצא שפיר- גדל. עשיתי ביופסיה נוספת ויצא LCIS- לבולר קרצינומה אינסיטו.גוש שפיר אך עם סיכון . מופנית לMRI. רופאה אונקולוגית טוענת שאסור לי הורמונים, ואילו הריון טבעי לא מסכן אותי ויש רופאים שטוענים שכן. כעת לשאלתי, אני מתכננת הריון מתרומת ביצית ללא הורמונים על סמך מחזור טבעי. האם בזמן הריון במשך כל ההריון רמות האסטרוגן והפרוגסטרון גבוהות מאוד באותה כמות כמו הריון עם טיפול הורמונלי? הרופאה טוענת שבהריון טבעי זה הורמונים אחרים, לא ברור לי , אשמח אם תוכל לעשות לי סדר בדברים. האם בזמן מחזור ההורמונים האלה בגוף גם עולים בהרבה? כלומר מתי הם ברמה הכי גבוהה?ומה אתה מייעץ לי לעשות? מנסיונך רב השנים האם נתקלת במקרה כזה של LCIS שההריון עבר בשלום ולא העלה את הסיכון? אשמח לתגובתך. (שכחתי לציין אני בת 45).
בזמן הריון רמות הפרוגסטרון גבוהות בדומה להריון עם טיפול הורמונלי. כדאי שתפני לרופא/ה אונקולוג בשיבא הם יותר גמישים ביחס לטיפולים.