בירור
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לבעלי יש בעיה בתנועת הזרע ובספירה סםירת זרע בערך 9 מליון כשנקלטתי ההריון לא היה תקין , שק ללא עובר .( הפריה ראשונה ) האם זה בגלל איכות הביציות ? אני בת 32 . בריאה ללא כל מחלות בדיקות הורמנומיות תקינות . לא עשיתי צילום רחם כי ההפריה כבר עוקבת את זה , האם אני מפספסת משהו כלומר יש בעיה באיכות הביציות שלי , או שהבעיה רק זרע ? איך אידע מה היא איכות הביצית שלי ?
לקריאה נוספת והעמקה
קשה לדעת מה איכות הביציות ללא ביצוע טיפולי הפריה, אבל סביר להניח שבגילך יש לך עדיין ביציות איכותיות רבות. הפלה טבעית היא תופעה שכיחה בכל גיל.
(מספר מקשר)