צילום רחם
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 27 עשיתי צילום רחם וממצאיו: לאחר החדרת צינורית לצואר הרחם והזרקת חומר ניגוד, התקבלה דוגמא טובה של צוואר וחלל הרחם. צוואר וגוף הרחם: הצוואר ברוחב תקין כמו גם הגודל, הצורה והמנח של הרחם תקינים. המילוי הומוגני ולא הודגמו פגמי מילוי, גבול הדופן חלק. החצוצרות: הודגמו שתי החצוצרות, משמאל אין עדות לפיזור פריטונאלי אולי עקב הדבקות, אחר ומצריך המשך בירור. מימין רושם שהודגם פיזור פריטונאלי. נתתי את הצילום למומחה פוריות שאמר שיש חצוצרה אחת תקינה וזה מספיק להריון והמליץ על הורמונים להגברת ביוץ, האם זה נכון שיש חצוצרה תקינה?. ואם כן עדיף לא לגעת עם צנתור ולטפל כך? זה מספיק חצוצרה אחת? אני מודאגת
אז ניתן להבין מהצילום שיש חצוצרה אחת תקינה? ומה בנוגע לשמאלית אי אפשר לטפל בה?