E2 נמוך בהזרעה עם הורמונים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ביום 10 למחזור, לאחר 7 ימי זריקות גונל אף 50 נצפו היום שלושה זקיקים: 11,12,15. E2= 606 LH=9 PROGESTERON=1.6 האם ה E2 לא נמוך מדי בשביל 3 זקיקים?? האם זה מעיד משהו על איכות הביציות וסיכוי להפריה (בהזרעה)? או על תגובה לא מספיק טובה לגונל אף? יש לציין כי גם בהזרעה ללא הורמונים (ביוץ טבעי של זקיק אחד) היה לי E2 נמוך (בסביבות 400 ביום הביוץ).לפני כחצי שנה הייתי בהריון שלא התפתח והופסק בגרידה. ושאלה נוספת- האם יש סיכוי ששלושת הזקיקים יבייצו? או שבדר"כ הגדול בלבד? תודה!
אני מניח שהאסטרדיול יעלה עם העליה בקוטר הזקיקים. יש סיכוי ששלושת הזקיקים יבייצו.