תרומת ביצית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, רציתי לדעת לגבי תרומת ביצית מחו"ל- 1. האם ניתן להחזיר עוברים טריים ללא הכנה הורמונלית כלל. היות ועקב LCIS בשד אסור לי הורמונים. 2. במידה ויש הריון האם ניתן לא לקחת פרוגסטרוו כתמיכה בתרומת ביצית, והאם אפשר רק אוביטרל? ומה התפקיד של אוביטרל כתמיכה? 3. מה הסיכוי של החזרת מוקפאים בתרומת ביצית עם הורמונים ובלי הורמונים כהכנה ותמיכה? 4. האם בזמן הריון רמות הפרוגסטרון והאסטרוגן בגוף גבוהות מאוד? 5. האם הריון גורם לקרישיות יתר? תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
1. ניתן, אבל די מסובך לעשות זאת. 2. אם מדובר בהחזרה במחזור ביוץ טבעי, אז כן. 3. סיכויים מצוינים. 4. כן. 5. כן.
(מספר מקשר)