תרומת ביצית

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

15/12/2013 | 10:45 | מאת: שגית

שלום, רציתי לדעת לגבי תרומת ביצית מחו"ל- 1. האם ניתן להחזיר עוברים טריים ללא הכנה הורמונלית כלל. היות ועקב LCIS בשד אסור לי הורמונים. 2. במידה ויש הריון האם ניתן לא לקחת פרוגסטרוו כתמיכה בתרומת ביצית, והאם אפשר רק אוביטרל? ומה התפקיד של אוביטרל כתמיכה? 3. מה הסיכוי של החזרת מוקפאים בתרומת ביצית עם הורמונים ובלי הורמונים כהכנה ותמיכה? 4. האם בזמן הריון רמות הפרוגסטרון והאסטרוגן בגוף גבוהות מאוד? 5. האם הריון גורם לקרישיות יתר? תודה רבה.

לקריאה נוספת והעמקה

1. ניתן, אבל די מסובך לעשות זאת. 2. אם מדובר בהחזרה במחזור ביוץ טבעי, אז כן. 3. סיכויים מצוינים. 4. כן. 5. כן.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית