שיעור הפריה נמוך - מידע
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב פרופ', בת 34.5, ב-IVF ראשון נשאבו 19 ביציות, הופרו רק 5. אצל בן הזוג, בדיקת זרע טובה מאוד, אצלי אין בעיות, אנחנו מהלא מוסברים שלא הצלחנו בהזרעות ועלינו כיתה ל-IVF נורא חשוב לי לדעת למה היו ככ מעט הפריות עם כמות כזאת של ביציות. 1.האם זה מצביע על איכות ביציות לא טובה, חוסר יכולת של זרע להפרות ביצית? סתם חוסר מזל? איך ניתן לדעת? לא מקבלת מידע מהמעבדה וזה מטריף אותי. 2. האם זה אומר שלא אוכל להרות טבעי אף פעם? או שעם זרע אחר, כן תהיה אפשרות?
לעתים שואבים חלק מהביציות מזקיקים קטנים ואז הסיכוי שהן יהיו בשלות ויופרו נמוך. לגבי הסיכוי להיריון טבעי כדאי לדון עם הרופא המטפל שבידיו דוח המעבדה.