האם הביוץ מתקרב?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 29, שחלות פוליציסטיות. וסת בממוצע כל 37-45 יום. רוצה לבצע הזרעה על בסיס ביוץ טבעי. מעקב זקיקים+ דם: ביום ה 19: שחלה ימין זקיק 14מ"מ. שחלה שמאל 12מ"מ. רירית 7 מ"מ E2: 201. LH: 14.90.PROG: <1.7 ביום ה- 22: שחלה ימין זקיק 15 מ"מ. שחלה שמאל 13 מ"מ רירית 6 מ"מ E2: 223. LH: 18.50.PROG: <2 ביום ה 25 (היום) : שחלה ימין זקיק 14 מ"מ. שחלה שמאל 9 מ"מ. רירית 5.9 מ"מ. E2: 288. LH: 14.50.PROG: <2 יש לציין כי את המעקב זקיקים עושה כל פעם רופא מיון אחר. מתסכל אותי מאוד חוסר העקביות בתוצאות. האם נראה שהביוץ מתקרב? מתי כדאי לבצע מעקב נוסף? אודה מאוד לתשובתך.