אוביטרל והזרעה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בעלת שחלות פוליסיצטיות. הזרקתי גונאל אף (75) מה6.11. 11.11 ביום ה10 למחזור במעקב זקיקים שחלה ימין 11,11,11 ובדיקת דם פרוגסטרון 2, LH 6.9וe2 537 עובי רירית 7.9 14.11 ביום ה13 (היום) מעקב זקיקים שחלה ימין 17,17,17,11,11 ושמאל 11 עובי רירית 9 היום אמרו לי גם להזריק גונאל אף (75) ונאמר לי להזריק אוביטרל בשבת 16.11 בצהריים ונקבע לי הזרעה ביום ראשון 17.11 (אמרו לי לבחור אם בוקר או ערב) בחרתי לעשות בבוקר אבל מתי בדיוק בצהריים אני צריכה להזריק אוביטרל בשביל הזרעה יום למחרת ב10:00? האם זה בסדר לעשות את ההזרעה בבוקר או עדיף להעביר לשעות הערב?
לקריאה נוספת והעמקה