רמות LH תקינות?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ' זיידמן,פרופ' דירנפלד שלום רב, הנני מטופלת פוריות מס' לא מבוטל של חודשים. עד היום הרופא השתמש בפוריגון ובצע השבחות והזרעות אך לא קרה לצערי דבר. החלפתי רופא לחודש עקב נסיעת הרופא הנוכחי. נאמר כי רמות מאד גבוהות LH כחלק מהיותי בעלת שחלות פוליציסטיות (רמות שהגיעו ל-27 בעבר..) לא מאפשרות לי להכנס להריון. מה שהרופא הנוכחי עשה זה לתת לי גלולות שוב במשך חודש(הרמונט) שלאחר נטילתן רמת ה- LH הייתה קטנה מ0.2 ולאחר מכן החליף לטיפול במנופור(+אוביטרל יום לפני הזרעה). יום לפני ההשבחה והזרעה אילו היו תוצאות הבדיקות: esradiol-5400 ,Prog<1.7 וערך ה-LH=2.1 . האם זה הגיוני שזה ערך LH המאפיין ביוץ?זה נראה לי ערך נמוך מאד! האם מישהו יכול לשפוך קצת אור בנושא? זקוקה לעזרתכם,טלי