מעקב זקיקים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בת 29. שחלות פוליציסטיות. הוסת לרוב היא כל 38-45 יום. וסת אחרונה 24.10. ביום ה- 15, מעקב זקיקים- רירית 7 מ"מ. שחלה ימין- זקיק 11 מ"מ ו- 5 זקיקים 8 מ"מ. שחלה שמאל - 5 זקיקים של 10 מ"מ. בדיקת דם- E2- 140. LH 17.30. פרוגסטרון קטן מ 1.7 ביום ה 19, שחלה ימין זקיק אחד 14 מ"מ. שחלה שמאל זקיק אחד 12 מ"מ ו-4 זקיקים 10 מ"מ. רירית 7 מ"מ. בדיקת דם- E2 -201. LH 14.90 ופרוגסטרון קטן מ 1.7 לדעת הרופא שלי לא יהיה ביוץ החודש, וממליץ לעבור לטיפול הורמונלי. אשמח לחוות דעתך. אני רוצה לבצע הזרעה על בסיס ביוץ טבעי כי עברתי 3 ניתוחים ברחם- גרידה, הוצאת שארית והסרת הידבקות. ואני חוששת מתופעת לוואי של רירית דקה. יש לציין כי נכנסתי פעמיים להריון באופן טבעי. יש לי ילדה. והריון שני הסתיים בהפלה. תודה.