אי פריון - מדוע?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מנסה להבין מה יכולה להיות הסיבה לאי פריון? אני בת 38, מבייצת תקין וסדיר, רירית רחם תקינה ויפה, צילום רחם תקין, היסטרוסקופיה תקינה, הזרע נדבק ונמצא נהדר. לכאורה הכל מושלם. אני אמורה לכדרך הטבע להיות מסוגלת להרות, לא? אם זה לא קורה (לאחר 4 נסיונות לבדנו, ועוד 7 נסיונות במערב זקיקים מדוייק) - מה יכולה להיות הבעיה? גם ב-IVF זה לא הצליח. נזאבו והופרו 9 ביציות. 8 עוברים מצויינים יצאו. אפס הריונות. מה יכול להיות לא תקין?
כנראה שעוד לא הגיע עובר תקין גנטית לרחם, לעתים זה לוקח זמן גם כשהכל לכאורה תקין.
1.האם לגיל יש השפעה על התקינות הגנטית? 2.אם אין בעיה, מדוע זה לוחק כל כ הרבה זמן? 3.זה חריג? זה נורמלי? יש סיבה להמשיך ב-IVF או לחזור לטבעי, אם הכלמניב את אותה התוצאה?