שוב לא ענית לי - בבקשה תתייחס
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני עם רזרבה נמוכה. בחודש הקודם קיבלתי צטרוטייד ולכן גם קרינון. קיבלתי מחזור ביום ה-13 לביוץ. ביום ה-14 התחיל הדימום המסיבי ובמקביל עשיתי בדיקת דם שבה הפרוגסטרון היה 12, כנראה בגלל הקרינון. הבעיה היא בשביום למחרת, היום השני למחזור כביכול, עשיתי בדיקת AFC והטכנאית לא ראתה זקיקים. היא הסכימה להודות ש"אולי" ראתה שני זקיקים קטנים. שאלות: 1. אני חושבת שהבנתי שפרוגסטרון גבוה מונע הפרשת FSH והתפתחות זקיקים - האם זה יכול להיות המקרה? 2. האם התחלת זריקות גונאל F ביום למחרת זה דבר נכון לעשות? או שלאור המצב היה עדיף לחכות עוד יומיים או יותר על מנת לאפשר לשחלה לייצר זקיקים? 3. האם במצב כזה תחילת נטילת DHEA תחמיר את המצב (שהרי יכולה להעלות פרוגסטרון)?
אם ככה מה אתה ממליץ לי לעשות אם כבר לקחתי 2 זריקות? להפסיק? 150 יח' גונאל F