דימום בשבוע 9 הריון תאומים ivf
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בת 26 בהריון תאומים ivf .. שבוע 9 0 היום התעוררתי עם דימום ורוד ואחר כך הפך להפרשות חומות .. הייתי במיון וראו ששני העוברים הם בסדר מבחינת גודל ודופק.. והדימום נחלש.. מה עושים עכשיו? מה הסיבה לדימום? אני מאוד מפחדת יש לי תור אצל הרופא בעוד יומיים.. אני לוקחת תמיכה 3 אינדומטרין ואחד פרוגינובה.. הרופא אמר לי לקחת התמיכה עד סוף השבוע התשיעי.. מה עכשיו אתם מציעים לי להמשיך את התמיכה או להגביר אותה?? תעזרו לי בבקשה.. ותוווודה לכם מראש
לקריאה נוספת והעמקה
בד"כ ממשיכים את התמיכה ולעתים עוברים לזריקות פרוגסטרון כאשר יש דימום שנמשך בשלב זה של ההיריון.
(מספר מקשר)