כאב בבטן תחתונה בצד ימין בלבד
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, היום עברתי החזרת 2 עוברים, לאחר דקפפטיל, ואני בתמיכה של פרוגסטרון ואנדומטרין. לפני שלושה ימים היתה שאיבה. מהצהרים כבר מרגישה כאב בבטן תחתונה בצד ימין בלבד. היות ועברתי הריון מחוץ לרחם בעבר, אני חוששת מאד שמדובר שוב באותו סיפור. למרות שרק היום עברתי החזרה. האם זה כבר יכול להעיד על השתרשות בחצוצרה הימנית? או שזה פשוט כאב מסוג אחר, זה מרגיש לי אותו כאב כמו שהרגשתי אז שחוויתי את ההריון החוץ רחמי. אשמח אם תוכלו לעזור לי להבין, ואולי אף להרגיע, כי יש לי עכשיו שבועיים לעבור עם ההרגשה הזו :)) תודה מראש, נויה
לקריאה נוספת והעמקה