בדיקת קריוטיפ לאחר 3 הריונות כימיים...פרופ' יקר.
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רק השבוע שאלתי שאלה כאן בפורום על כניסה להריון וענית לי ועודדת אותי ועל כך אני מודה לך. לאחר שעברתי 3 הריונות כימיים נשלחתי לבצע בדיקת קריוטיפ לבירור. היום התקשרה אליי הגנטיקאית ובישרה לי נמצא אצלי מוזאיקה 10% של תיסמונת טרנר. אני ממש בחרדה! מה זה אומר?? האם זו הסיבה להריונות הכימיים? האם זה חמור? האם לא אוכל להכנס להריון תקין? האם אהיה חייבת בטיפולי IVF? האם נכון כי הכרומוזום פוגע רק בעובריות ולעוברים אין בעייה להקלט? אם כך מה הטיפול המומלץ ומה עליי לעשות אם בכלל זה מצריך טיפול כלשהו? תודה רבה רבה לך על העזרה כל טוב לך.
פרופסור יקר, יש סיבה מדוע דילגת על שאלתי?
זה לא ממצא מאד נדיר ובהחלט ניתן להרות בנוכחותו. אני ממליץ לפנות למומחה לקבלת יעוץ מסודר.