הזרעות ללא הורמונים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 35, יש לי ילד בן 3 ,נולד בקיסרי (הריון טבעי) מנסים שנה להרות. עברתי גרידה לפני מס' חודשים בגלל עובר שלא התפתח בדיקת זרע לא כ"כ טובה (מורפולוגיה 2% וכמות זרע נמוכה כשמונה מליון סה"כ) רוצים להתחיל הזרעות הרופא המליץ על הזרעות עם זריקות הורמונים אך היינו רוצים לנסות קודם ללא הורמונים מה דעתך? היית מנסה בלי הורמונים פעם-פעמיים או מיד מתחיל עם הורמונים? בנוסף,הומלץ לי על צילום רחם- האם היית ממליץ עליו בשלב זה כבר או לאחר מס' הזרעות? תודה
אם אתם רוצים להימנע מתאומים בהחלט הגיוני להתחיל את ההזרעות בביוץ טבעי, בהנחה שנתוני הזרע לא מחייבים הפריה. לאור בעיית הזרע נראה סביר לעשות כמה הזרעות לפני ביצוע צילום רחם.