אוביטרל לפני הזרעה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, הזרעה לאחר לקיחת גונל במשך חמישה ימים. ביום 15.10, יום 9 למחזור, עשיתי מעקב זקיקים ובדיקות דם. במעקב הזקיקים נצפו זקיקים בגודל 19, 12 ו- 10 בימנית, וזקיק בגודל 18 בשמאלית. רירית 7.7. בבדיקת דם E2 1991, פרוגסטרון 0.9 ו- LH 9.5. בהתאם להוראת הרופא, הזרקתי אוביטרל באותו יום בשעה 18:00 בערב. ונקבע תור להשבחה יומיים לאחר מכן, 17.10, בשעה 12:00 בצהריים, ומייד לאחר מכן תתבצע ההזרעה. רציתי להתייעץ האם המועד של ההזרעה לא מאוחר מדי? האוביטרל מעכב עד ל- 36 שעות מרגע ההזרקה, קרי עד יום 17.10 ב- 6 בבוקר, ואילו ההזרעה תתבצע רק כ- 7 שעות מאוחר יותר. האם זה לא יהיה מאוחר מדי? האם לא התפספס הביוץ? האם לא היו אמורים לבצע הזרעה גם יום לפני כן? תודה, אריאל