בעיית השתרשות?

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

20/10/2013 | 10:34 | מאת: לי

שלום, בת 29, יש לי ילדה בת שלוש וחצי- הריון טבעי. לפני שנה נכנסתי להריון טבעי, אבל הסתיים בהפלה כי לעובר לא היה דופק. מאז עברתי 2 היסטרוסוקופיות ניתוחיות, אחת להסרת שארית, והשנייה באוגוסט להסרת הידבקות פיברוטית ליד החצוצרה.ב 10.10 עברתי הזרעה לאחר אוביטרל שניתן 36 שעות קודם לכן.(אוביטרל ניתן בזקיק בגודל 24 ורירית בעובי 8 מ"מ). ב 17.10 פרוגסטרון 73 והתחיל לי דימום לסירוגין בניגוב, לעיתים אדום כמו וסת ולעיתים חום (כבר 4 ימים). בחודש שעבר כשניסתי טבעי גם כן קרה לי אותו הדבר שבוע לאחר ביוץ הפרשות כאלה עד שהגיע הוסת שנמשכה שבוע. האם ייתכן מצב שהדימום נובע מהריון שמנסה להשתרש אבל לא מצליח? אשמח להכוונה מה עליי לעשות/לבדוק. תודה.

לקריאה נוספת והעמקה

אין לי מספיק פרטים כדי לייעץ לך, האם עשית צילום רחם למשל?

23/10/2013 | 18:52 | מאת: לי

לא עשיתי.אני מפחדת מההשלכות של פעולה פולשנית נוספת ברחם. בגרידה שעברתי גם נעשה לי נקב קטן ברחם של 1 ס"מ שהתאחה. עדיין יש לי דימומים בניגוב והכתמות, לעיתים דם אדום עם קרישים לעיתים חום. זה כבר נמשך 7 ימים. והוסת צריכה להגיע רק בעוד יומיים. הפרוגסטרון ביום חמישי שעבר (שבוע לאחר ההזרעה) היה 73 וביום שני ירד ל 25.7. האם ייתכן שהדימומים נובעים מכך שצריך תמיכה הורמונלית?

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית