תוצאת AMH
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ' זיידמן, בהמשך לפנייתי אליך בתחילת החודש, קיבלתי תוצאת AMH 1.06. בקצרה אתמצת את הפרופיל שלי: בת 36 FSH 12.5 אני ביום ה-11 למחזור והיום במעקב זקיקים נצפה זקיק בגודל 16 מימין, זקיק בגודל 13 משמאל, ורירית בעובי 14. נוזל מועט בדוגלס. ואתמול התחילו הפרשות רבות של טרום הביוץ (הביוץ שלי בד"כ מתרחש ביום 14 או 15). אני בינתיים ממשיכה מעקב זקיקים, וזריקת אוביטרל ממתינה אצלי להוראת הרופא + הזרעה. רציתי לשאול באיזה גודל הזקיק אמור להיות כאשר מנחים לקחת את זריקת האוביטרל? ובכלל, האם יש לי סיכוי להריון טבעי, בהתחשב בתוצאת ה - AMH או שאתה מעריך שאזדקק להפריה? תודה רבה
במחזור טבעי גודל הזקיק אמור להיות 18-20 מ"מ כאשר מנחים לקחת את זריקת האוביטרל. יש לך סיכוי גם להיריון טבעי למרות שיתכן ותזדקקי להפריה.
והנוזל של האולטראסאןנד פוגע בזרע בקיום יחסי מין?