איפוריות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופסור יקר הבנתי לפי דברי מזיכרתך שלא תוכל לקבל אותי באסותהמאחר שלבעלי יש הפפטיטיס ברצוני לישאול האים תהיה אפשרות שתבנה לי פרוטוקול טיפול אצלך ואת ההחזרה והשאיבה אני אעשה בתל השומר ברצוני גם הפעם לעבור את שיטת הזיפט מאחר שכב עברתי 8 מחזורי הפרייה ללא הצלחה ללא שום הסבר למרות שכל הבדיקות שלי ושל בעלי תקינות חוץ מהפפטיטיס בבלינסון ההיתי אצל שני פרופסורים ידועי שם שגם בנו לי פרוטוקול טיפול פרטי ואת השאיבה עשיתי בבית חולים בגלל הבעיה של בעלי אצלי הכול בסדר גמור אשמח לתשובה היכן עושים את הזיפט האים את שיטת הזיפט תוכל לעשות לי באופן פרטי בבית חולים תודה ויום ניפלא