בתחילת הריון ומודאגת
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בהריון 4 שבועות ושלושה ימים.. לפני שנקלטתי עד אתמול היו לי כאבים כמו כאבי מחזור.. והיום פתאום נעלמו אין כאבים ואין כלום.. אני לא מרגישה שאני בהריון כ.. מרגישה כמו לפני הריון.. למרות שעשיתי ביטא פעמיים והתוצאות מוד גבוהות והרופא אמר לי שזה אולי הריון תאומים.. והאולטראסאונד הראשון שלי הוא ביום שני ב 14.10.. מה אני יכולה לעשות עכשיו כדי לדעת שהכל תקין?? בדיקת דם? אולטראסאונד?? לא יודעת עוד מעט אני משתגעת.. תדריכו אותי?? בבקשה
לקריאה נוספת והעמקה
את יכולה לחזור על בדיקת הבטא בדם, למורת שאין למיחושים מהסוג שאת מתארת קשר ישיר לתקינות או אי תקינות ההיריון.
(מספר מקשר)