ציסטה בשחלה בתחילת הריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופ', אני בתחילת הריון שני שבוע 7 (2) בעקבות החזרת מוקפאים. עוד קודם להחזרה הייתה ציסטה בשחלה השמאלית בגודל של כ - 60מ"מ הרופא שלי אבחן זאת בזמנו כציסטה בעקבות ביוץ ואמר שאין לכך משמעות וניתן להחזיר המוקפאים. כעת ב US הראשון שעשיתי לפני כשבוע (בו נצפה עובר עם דופק + גודל מתאים + שק הריון מתאים) עדין קיימת הציסטה בשחלה בגודל של כ - 40מ"מ *40 מ"מ ), הרופא שלי - לא מוטרד. אני נוטלת תמיכה: אסטרופם *3 ביום, אוטרוגוסטן *3 ביום + קלקסן 0.6 בשל הפלות חוזרות מה דעתך לגבי הציסטה הזו? תודה מראש, שירה
לקריאה נוספת והעמקה