הריון בסיכון גבוה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ' אני בשבוע 25 והוגדרתי ע"י הגניקולוג המטפל כהריון בסיכון גבוה בשל 3 מיומות שקוטרן כ-3 עד 4 ס"מ כל אחת. עשיתי כבר את כל הבדיקות ומה שנשאר לי הן הבדיקות האחרונות לפני הלידה כגון: הערכת משקל וכו'. הרופא אליה הועברתי (שמטפלת בהריון בסיכון גבוה) בדקה אותי ואמרה שהכל בסדר ונוצר לי הרושם ממנה שזה לא כזה סיכון כמו שהרופא ששלח אותי חשב. אני לא מעוניינת להמשיך לטפל אצל אותה רופאה מאחר שהזכירה שם עונה בצורה לא יפה ומנתקת כל פעם מחדש. האם אני יכולה לבקש לחזור ולהיות מטופלת אצל אותו רופא ? ד"א במעקב הריון הכל בסדר. כולל בדיקת חלבון, לחץ דם וכו'. תודה וסליחה על התוכן הרב
את יכולה כמובן לדבר שוב עם הרופא שהפנה אותך, או לבקש מהקופה שיפנו אותך למרפאה אחרת או אפילו למרפאת היריון בסיכון גבוה בבית החולים בו את מתכננת ללדת.