דחוף מאוד להערב- באמצע תכנית טיפול!
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, הרופא שלי נסע לחופש, ועל אף שהיה אמור להיות לו מחליף, אין לו. אני באמצע מחזור טיפול ולא ודעת כיצד להתקדם.. בת 36, 7 מחזורי IUI. מחזור אחרון היה מלווה ב-5 ימים של גונל F, 112.5. ביוץ לרוב מתרחש ביום 12 למחזור. המחזור נל הניב הריון שלא התפתח. כיוון שגם היה גירוי יתר הוחלט כעת, חודש וחצי לאחר הגרידה, להתחיל ביום חמישי למחזור גונל במינון 100. אתמול נצפב בא.ס זקיק קטן, של 12. ב.הדם- E2- 459 פרוגסטרון- 1.8 LH- 5.2 לא ידעתי האם להמשיך או להפסיק גונל.. הזרקתי שוב בערב 100. מה לעשות היום? האם להמשיך או להפסיק? בממוצע אצלי הזקיקים גדלים 2 ממ ביום. כך שקרוב לוודאי ביוץ ברביעי או חמישי. מתי להמשיך מתי להפסיק גונל? האם להזריק הערב? אין אף רופא בקופת החולים שכרגע יכול לסייע לי. אודה מאווד על תשובתכם! תודה רבה קרן