החזרת 3 עוברים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, ביום ה- 18.9.13 עברתי החזרה של 3 עוברים ( 2 דרגה 1 והשלישי פחות טוב).. לתמיכה קיבלתי 2 אנדומטרין וחצי אוביטרל יומיים לאחר ההחזרה. היום יום 5 להחזרה עשיתי בדיקות דם: אסטרדיול 4351 פרוגרסטרון מעל 190 lh פחות מ 0.5 . האם הערכים תקינים ליום 5 והאם ניתן להסיק מהערכים שיש סיכוי טוב לקליטת הריון? האם יש צורך בתמיכה נוספת? האם יש מניעה מלעשות יוגה , פילאטיס וטאי צי השבוע?
לקריאה נוספת והעמקה
הערכים תקינים ליום 5, אך הסיכוי לקליטת הריון קשור בעיקר לאיכות עוברים. אין צורך בתמיכה נוספת. אין מניעה מלעשות יוגה, פילאטיס וטאי צי השבוע.
(מספר מקשר)