שחלה פוליציסטית

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

09/09/2013 | 09:23 | מאת: לילי זיידמן

שלום. לפני כחודש גילה הרופא כי אני סובלת מתסמונת השחלה הפוליציסטית חשוב לציין כי מעולם לא גילו אצלי דבר כזה ואני אחת שמרבה להיבדק אני נשואה בת 23 לאחר ניסיון חצי שנה של נסיונות כושלים בעלי עשה בדיקת זרע כל הממצאים היו טובים ומעל הנורמה מלבד מורפולוגיה 2%. שאלתי מה הסיכוי להריון טבעי או הריון בהזרעה? האם להתחיל ישר בהפריות?

לקריאה נוספת והעמקה

מה שמשמעותי זה לא מראה השחלות שלך אלא סדירות הביוץ כפי שמתבטא בסדירות המחזור.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית