חומצה פולית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שנה טובה! אני בת 35 בהריון שבוע 4 אחרי IUI, עם סוכרת (מטופלת רק בדיאטה בד"כ, עכשיו מקבלת אינסולין בערב) בעברי 2 הריונות כימיים. אין לי (עדיין) ילדים ואני מנסה להיכנס להריון יותר משנה - זה הריון יקר... עד עכשיו לקחתי חומצה פולית 400 מק"ג והשבוע הרופא ביקש שאתחיל לקחת חומצה פולית 5 מיליגרם וגם פרנטל - וראיתי שבפרנטל יש חומצה פולית במינון 1 מיליגרם. האם זה בעייתי לקחת כל כך הרבה חומצה פולית ויכול לסכן את העובר? יש פרנטל שיש בו 400 מק"ג חומצה פולית, אבל האמת היא שאת הפרנטל של ה-1 מ"ג יותר קל לי לבלוע (כדורים יותר קטנים ופחות מסריח). בקיצור - האם בסדר לקחת סה"כ מינון כולל של 6 מ"ג ליום חומצה פולית - ואם לא על מה אתה ממליץ תודה ושנה טובה!