הסרת מחיצה רחמית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בת 35 , ללא ילדים. מנסה להרות כשנתיים. הריום הושג בIFV השישי, אך הייתה הפלה בשבוע 13 . נראתה מחיצה ברחם. בבדיקת היסטרוסקופיה אבחנתית נראתה מחיצה בגודל כ- 40% , האם יש צורך להסיר את המחיצה? מה הסיכונים הכרוכים בהליך שכזה? האם אולטרסאונד תלת מימדי יכול להוסיף על בדיקת ההיסטרוסקופיה? מה ההבדל בין רחם דו קרני למחיצה? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
אולטרסאונד תלת מימדי יכול להוסיף על בדיקת ההיסטרוסקופיה ביחס למבנה הכולל של שריר הרחם. רחם דו קרני מתיחס למבנה של הרחם (בצורת לב) ואילו מחיצה הוא החלק שבולט לתוך החלל.
(מספר מקשר)