איחור בווסת של 58 יום ובדיקה ביתית שלילית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, יש לי שחלות פוליציסטיות ומחזור שאינו סדיר, מגיע בממוצע כל 35 יום. לפני כחודש הרגשתי שהביוץ מגיע, עשיתי בדיקת ביוץ ביתית הראה עלייה בהורמון, וכן החלו להופיע הפרשות נמתחות... קיימנו יחסים. עברו 58 יום מהמחזור האחרון עשיתי לפני כעשרה ימים שתי בדיקות ביתיות שיצאו שליליות. לא היו לי תופעות מיוחדות וגם לא דימום, מה שקרוי דימום השרשה... מחר אני עתידה לעשות בדיקת דם. ראוי לציין שלפני כשנה וחצי היה לי איחור של 56 יום!!! הייתי בטוחה שזה היריון, ובסוף המחזור הגיע.... מה הסיכוי להיריון ללא דימום השתרשות? ללא שום תופעות???
לקריאה נוספת והעמקה