מחזור לאחר היסטרוסקופיה ניתוחית בשל הפלה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני כ5 חודשים לאחר טיפול הזרעה נקלטתי להריון שלא התפתח ובוצעה הפלה בשבוע 9 באמצעות ציטוטק,(לפני כ-4 חודשים) לאחר ההפלה הסתבר שנותרו שאריות שליה ברחם, בוצעה הסטרוסקופיה ניתוחית לפני כחודשיים שם נאמר: הוסרה רזידואה בקוטר 2 סמ בדופן אחורית וחלק דבוק היטב לקרן ימנית הוסר ונאמר שהרחם נקי. לאחר כחודש וחצי מהניתוח קיבלתי מחזור - אך הבעיה שכעת כבר למעלה מ3 שבועוות אני במחזור עם דימומים שנחלשים מדי פעם.. מה יכולה להיות הסיבה לכך?? האםזה סביר דימום כזה לאחר ניתוח?? אודה לתשובתך .. אני כבר מתחילה להילחץ , והרופא המנתח כעת לא בארץ..
לקריאה נוספת והעמקה