סינוסיטיס
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי אני בשבוע 30 תאומים תןדה לאל. אני כבר 6 ימים עם כאב גרון ללאנחום משטח מהיר שלילי, יש לי הרבה ליחה ושיעול כבד וצרודה ללא קול. חזרתח כעת מהרופאה זישר שהסתכלה בגרון אמרה שזה סינוסיטיס כי רואה נזלת יורדת לגרון, ואמרה לקחת מןקסיפן 7 ימים. אני יכולה לסבול ומעדיפה לא להכניס אנטיביוטיקה כי מפחדת וקראתי שניתן לחכות עד עשרה ימים. האם מותר לחכות? והאם חס וחלילה יש קשר בין זה לcmv? כימאין לי נוגדנים ופעם אחרונה שהוצעה הבדעקה זה היה יומיים לאחר תחילת כאב הגרון בשסוע 29 ו4 ימים ויצא תקין תןדה לאל שלילי. אנא הרגיעו אותי.תודה
לקריאה נוספת והעמקה