הפלה בשבוע 4?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 32, אחרי טיפול ראשון באיקקלומין בשל שחלות פוליציסטיות וביוץ לא סדיר. עשיתי מעקב זקיקים שהראה זקיק מוביל בגודל 22 ממ ביום ראשון 7.7 ורירית בעובי 10. בבדיקת היריון ביתית שערכתי ביום רביעי, יותר משבועיים אחרי הביוץ המשוער, התוצאה הייתה שלילית, וביום שישי האחרון (26.7, 19 ימים אחרי הביוץ המשוער) החל דימום די מסיבי שבהתחלה היה מאוד כהה, אפילו חום, ועם חלקיקים קטנים ומוצקים בתוכו. האם מדובר בהפלה? ואם כן, האם נוכל כבר החודש להמשיך לנסות להיכנס להיריון או שיש צורך לחכות מחזור אחד? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה