אשמח להתייעצות

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

20/07/2013 | 13:23 | מאת: דידי

שלום, אני שנתיים בלי גלולות ורק בחצי שנה האחרונה התחלתי לבדוק לפי ביוצים. עשינו את כל הבדיקות הכל תקין אפילו צילום רחם עשיתי ב3/6 . הרופא שלי זה פרחי באשדוד הוא אמר לי יאללה נתחיל הזרקת הורמונים וכו,... החודש ניסיתי לבד כי הבנתי שיש סיכויים יותר אחרי צילום רחם , קיבלתי מחזור :( האם לתת לזה עוד צ'אנס החודש או להתחיל את ההזרקת הורמונים גונל ואוביטרל ? כי הבנתי שזה מנפח כל ההורמונים האלו..

לקריאה נוספת והעמקה

תלוי בסבלנות שלך.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית