מחזור אחרי אוביטרל

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

18/07/2013 | 21:48 | מאת: יעל

שלום רב, אחרי החזרה של עובר בן 3 ימים נתבקשתי 3 ימים אחר כך לקחת אוביטרל. נתבקשתי 12 יום אחר כך לעשות בדיקת דם להריון מדוע 12 יום? ואני חשבתי כי הבדיקה היא 14 יום אחרי...בדומה להזרעות בהן האוביטרל מקבע את הביוץ תודה

לקריאה נוספת והעמקה

באמת יהיה מדויק יותר אחרי 14 יום, אבל להרבה מטופלות אין סבלנות.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית