FSH גבוה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ' זיידמן, אני בת 38 מנסה להכנס להריון שני מזה מספר חודשים. בעבר אובחנתי עם שחלות פוליציסטיות ועברתי טיפול להשראת ביוץ בעזרת גונל שהשפעתו היתה מהירה ביותר ובעקבותיו נולדו בנותיי התאומות. לפי כל הסימנים אני מבייצת כל חודש אך המחזורים שלי קצרים בין 22-25 יום. לאחרונה עברתי בדיקות הורמונליות שמראות על FSH 15.4 ושאר התוצאות תקינות. בבדיקת US החודש נראה זקיק בגודל 20 ביום ה- 7 למחזור ולפי בדיקת ערכת הביוץ ומדידת חום השחר הביוץ היה ביום 9-10. האם ניתן להכנס להריון עם FSH גבוה כאשר הביוץ בשלב כה מוקדם וכדאי לי להמשיך לנסות באופן טבעי, או שאתה ממליץ לפנות כבר עכשיו לטיפולים? תודה רבה