ביוץ ואוביטרל
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי. אני בעלת שחלות פוליציסטיות, עברתי הפלה טבעית שבוע 9 לפני חודש וחצי. אני אחרי טיפול של כדור וחצי של איקוקלומין. ביום ה12 למחזור נצפו בשחלה הימנית 3 זקיקים 10,10,17 ועובי רירית הרחם 3.4. רציתי לשאול מתי צפוי להיות הביוץ? האם יש סיכוי שהזקיקים הקטנים יותר גם יבייצו? האם עובי הרירית בסדר ליום הזה ויש סיכוי שהיא תתעבה ותצליח לקלוט הריון? נאמר לי להזריק אוביטרל ביום שלישי, זה בסדר? בנוסף עשיתי היום גם בדיקות גם וטרם קיבלתי תשובות והשאלה מה אני יכולה לקחת ולהבין מהבדיקות. תודה רבה
הביוץ יהיה כנראה 36 שעות לאחר שתזריקי אוביטרל. סיכוי קטן. הרירישת מאד דקה. זה בסדר. שיש לך זקיק מוביל אחד של 17 מ"מ.