מועד ביוץ -הזרקת דקפפטיל
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ' זיידמן שלום, ביום שלישי (2.7) עשיתי בדיקות כדי לבדוק את מועד הביוץ ואלה התוצאות שהתקבלו (להערכתי מדובר ביום ה-10 למחזור, מכיוון שלמחזור קדמו הכתמות שחורות אחרי היסטרוסקופיה ניתוחית שעברתי חודש קודם): במעקב זקיקים: זקיק בגודל 18 רירית -6.9 בדיקות דם: e2-1786 P-1.7 LH-28.1 היום (יום שישי) עשיתי בדיקות דם ואלה התוצאות שהתקבלו: e2-430 P-17.1 אני מבינה שאני אחרי ביוץ, אך האם ניתן להעריך באיזה יום היה הביוץ על סמך התוצאות הנ"ל? כמו-כן, אני צריכה להתחיל החודש בפרוטוקול ארוך ולהזריק דקפפטיל, מתי לדעתך עלי להתחיל להזריק? (יש לי תור לרופא רק לקראת סוף השבוע הבא, האם זה לא יהיה מאוחר מדי?). תודה-רבה וסופ"ש נעים.