בטא נמוכה ובדיקות שתן חיוביות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני ביום 15 להזרעה ראשונה + פרגניל ויום 14 להזרעה שניה. נכון להיום עשיתי מספר לא מועט של בדיקות שתן (בדיקות הניתנות בבתי חולים עם רגישות גבוהה ו %100 specifity כך לפחות נטען עפ היצרן) . בדיקות בטא אתמול והיום הראו תוצאות של 0.49 ו 0.67 . כך שלא נצפה הריון. שאלתי היא האם ייתכן שעדיין קיים הריון אך מוקדם לראות אותו בדם? האם ייתכן הריון מחוץ לרחם ולכן יש עליה אך לא משמעותית בבטא. מלבד להמתין למחזור האם ישנה בדיקה נוספת שאני יכולה לעשות? בברכה ותודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
בדיקת הדם מאד מדויקת, כך שהכי סביר להניח שאין היריון, לא בתוך ולא מחוץ לרחם.
(מספר מקשר)