איקקלומין, גירוי יתר שחלתי ופרוגסטרון נמוך
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
החודש בתחלתי טיפול עם איקקלומין, 2 כדורים ביום. את המחזור קיבלתי ב4.6 והתחלתי איקקלומין ביום שחמישי למחזור. במעקב זקיקים נראו זקיקים רבים וגדולים ןנאמר לי גם שאני סובלת מגירוי יתר שחלתי (שחלות מוגדלות וציסטות). חשבתי שהיה ביוץ ביום ה15 למחזור כי אז נראה קצת נוזל בדוגלס, אך ערכתי בדיקת דם לפרוגסטרון 7 ימים לאחר מכן והערך היה 4.5 nmol/L. ומכך הסקתי שאו שהביוץ היה לא איכותי או שטרם היה ביוץ....וכנראה לפחות שלא היה ביום ה 15 למחזור כפי שחשבתי. היום היום זה היום ה 25 למחזור והופיע דימום שנראה כמו וסת. מה זה אומר? כיצד יכול להיות שהמחזור הקדים למרות הערך של הפרוכסטרון הנמוך? האם היה ביוץ?
לא ברור אם היה ביוץ, אך סביר שאם נפילת רמות ההורמונים הרירית מתפרקת, מה שנראה כמחזור.