מקפיצה-בת 30 עם רזרבה שחלתית נמוכה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב פרופ' זיידמן. בת 30, אל-וסת ראשונית (בגיל 16 התחלתי לקחת גלולות ורק כך קיבלתי מחזור), כבר 7 חודשים בטיפולים (3 איקקלומין, 3 גונל, תמיד משולב עם הזרעות, תמיד זקיק אחד בלבד, רירית דקה 6-6.5 מ"מ). חודש אחרון היה אמור להיות מנוחה, אך להפתעתי בייצתי עצמאית (היה זקיק אחד, רירית 6.7 מ"מ), גם הפעם אין הפרייה. נשלחתי לעשות AMH והתוצאה הייתה 0.27 (מתאימה לנשים בגיל הבלות). הפרוטוקול שניתן לי (לפני שהתקבלו תוצאות ה AMH)הוא מנוגון (2 אמפולות ליום). האם לאור התשובות יש לשנות פרוטוקול? לעבור ישירות לIVF? שימוש בDHEA? תודה רבה וסליחה על אורך ההודעה...
התוצאה של ה- AMH מורה שיתכן והרזרבה השחלתית שלך נמוכה, אבל כמובן שלא שוללת אפשרות שתהרי בקרוב. את לא חייבת לשנות כעת דבר בטיפול, אבל בהתאם לתגובה שלך למנוגון ניתן יהיה טוב יותר להעריך את מצב השחלות שלך ולתכנן את המשך הטיפול אם לא תהרי.