מעקב זקיקים לאחר איקקלומין
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 30 מעוניינת להיכנס להיריון אך משום שיש לי בעיות בביוץ התחלתי טיפול עם איקקלומין. היום 4 ימים לאחר סיום נטילת האיקקלומין עשיתי בדיקת מעקב זקיקים בא נראו: רירית בעובי 6. זקיקים בימין בקטרים: 17, 16 ו2 זקיקים בקוטר 12. זקיקים בימין בקטרים: 23, 20 ו17. מה תוצאות אלו אומרות? האם זה תקין שיש כל כך הרבה זקיקים? מה המשמעות של זקיקים בקוטר של 20 ו 23? והכי חשוב מתי אמור להתרחש ביוץ? אני מבינה שהזקיקים של ה 17 מראים כי ייתכן ויהיה ביוץ היום או מחר - אבל ערכתי בדיקת ביוץ ביתית- אתמול והיום ולא נראו שני פסים.... איני יודעת מתי הזמן האיידיאלי לקיום יחסים עם בעלי על מנת להיכנס להיריון.... אני מאד מודאגת מכך שגם עם התרופה לא יתרחש ביוץ....אשמח מאד לחוות דעת....