הפרוגינובה מסוכנת
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בנות תהיו עירניות לפרוגינובה ולאסטרופם. זה אסטרוגן בכמויות וזה לא הכי בריא וחייבים לשים לב לשינויים בגוף ולהקשיב לאינטואיציה. זה מסוכן כל ההורמונים האלה. לרופאים מה אכפת, הם לוקחים את התרופות ואת ההורמונים? לא. הם לא. אז האחריות בידינו. שימו לב ותהיו קשובות לגוף. בהצלחה.
לקריאה נוספת והעמקה
ברור שלא מומלץ לקחת את ההורמונים הללו ללא סיבה, אבל מצד שני כל הנשים חשופות בצעירותן לרמות גבוהות של ההורמון שהן מייצרות בעצמן. ההורמון מגן מפני מחלות כלי דם ולב ולכן הן כמעט לא קיימות אצל נשים לפני גיל הבלות בניגוד לגברים.
(מספר מקשר)