מנופור וצטרוטייד ובחילות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני שישה ימים החלתי להזריק מנופור (כמותש ל 300), ואתמול פעם ראשונה צטרודייט. באולטרסאונד התגלו כמה זקיקים גדולים, ולכן נקבע לי תור לשאיבת ביציות כבר ליום שני הקרוב. מהבוקר יש לי בחילות, ומאתמול אני מרגישה קצת אי נוחות בבטן התחתונה, כמו ההרגשה שיש כשריך להשתין ואי אפשר ומתאפקים (תחשות לחץ בבטן). שאלתי היא: האם יש סיבה לדאגה? לא אמרו לי במרפאה שיכולות להופיע בחילות. במידה ויש גירוי יתר שחלתי היו רואים זאת באולטרסאונד? (שעשיתי בבוקר והיה בסדר) תודה
סביר שאם העלייה בערכי ההורמונים יהיו תסמינים שונים, גם מהסוג שתיארת. גירוי יתר מופיע רק אחרי השאיבה.