שלום פרופסור יקר!
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 24 לאחרונה אובחנתי לאחר כאבים עזים באגן(עקב דלקת אגן ממושכת לאחר septic Abortion)בלפרסקופיה ב-אנדומטריוזיס ואדנומיוזיס. במהלך הניתוח נכרת הפריטונאום בדופן השמאלי באגן.והוסרו הידבקויות רבות. רציתי לשאל-עד כמה מצב כזה משפיע על הפוריות(האם אוכל להרות טבעי?-ההריון הקודם שהושג והסתיים בהפלה הושג לאחר הזרעות)-בהתחשב בכך ששאר הנתונים תקינים. ודבר נוסף-האם יש קשר בין הפלות חוזרות אנדומטריוזיס ולאדנומיוזיס?-בעברי הפלות רבות. תודה פרופסור!
המצב משפיע על הפריון, אך לא בהכרח תתקשי להרות. יתכן קשר בין הפלות חוזרות אנדומטריוזיס ולאדנומיוזיס.
במה זה תלוי?