בהריון לאחר כריתת חצוצרה והפלה טבעית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כ9 חודשים כרתו לי חצוצרה בשל הריון מחוץ לרחם, לאחר 5 חודשים נקלטתי בחודש בו הביוץ היה בצד ללא חצוצרה, אך ההריון נפל טבעית. כעת נקלטתי שוב בחודש בו הביוץ היה מהצד ללא חצוצרה, הבטא יומיים איחור בווסת 837. מחר אני עושה בדיקה נוספת להבין האם המגמה תקינה או ....לא. אני לחוצה ונרגשת.. מה זה אומר אם שוב לא תהיה הכפלה ונגיע להפלה?
בשלב זה עדיף לחשוב חיובי, ובואי נניח שנינו שתהיה מחר הכפלה מצוינת והיריון תקין בהמשך.
הבטא לשמחתי מהבוקר יצאה 2194! איזו הקלה. (ביום א' 9/6 היה 837) זה יותר מהכפלה, מה זה אומר? ומה עליי לעשות הלאה, להמשיך לבדוק הכפלות כל יומיים? (להזכירך אני לאחר כריתת חצוצרה והפלה טבעית)