Cmv
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בשבוע 23 הריון תאומים. אין לי נוגדנים לסי אמ וי ועשיתי פעם אחרונה את הבדיקה לפנישבוע ותודה לאל יצא תקין. לילד שלי יש מחלת חום ויראלית היה לו לפני שבוע וחצי ואתמןל שוב עלה החןם. לא יודעת מה זה ומתה מפחד שזה לס וחלילה וחב ושלופ זה. מתי עלי לבצע את הבדיקה שוב על מנת שתהיה מהימינה?אני לאהיכןלה כל פעם לחכות חודשזה מכניס אותי לחרדה עצומה. מתי אוכל לדעתך לבצע על מנת לקבל תשובה מהימינה ובעזרת השם תקינה? כמו כן מה המשמעות שצ חלילה הדבקה בשליש הזה? וכן האם אם מישהו בבית חולה מחויב שכולם נדבקים או שאם אני שומרת על היגיינה ואני שמרת ברמה אובסיסיבית זה לא חייב?תודה