שאלה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב פרופסור, אני בהריון ראשון לאחר החזרת עוברים מוקפאים בני 3 ימים. בדיקות הבטא שביצעתי הן: ביום 10 לאחר החזרה - 122, ביום 11 - 232, ביום 13 - 680, ואתמול ביום ה15 - 2300. מקבלת כתמיכה 3 פרוגינובה וקרינון אחד ביום. מלפני יומיים (ומתנצלת מראש על התיאור) החלו הפרשות שאני לא יודעת אם ניתן לקרוא להן דימום, הן נראות כמו דם ישן (חום וקרוש ולא אדום) שמופרש יחד עם שאריות הקרינון. הדבר מאוד מדאיג אותי והיות והתור לרופא הנשים הוא רק לעוד שבועיים אשמח לדעת מה אתה ממליץ לעשות. האם זה מעיד על בעיה? האם עלי להגביר את התמיכה? תודה רבה
אחרי שימוש ממושך עם קרינון יש הפרשה חומה-שחורה דמוית שעווה. זה נורמלי וקשור לחומר ממנו עשוי הג'ל.